Targi to z jednej strony idealna okazja dla klientów i fascynatów określonych tematów, aby dowiedzieć się więcej, zdobyć nowe informacje czy darmowe gadżety. Z drugiej strony, dla przedsiębiorców targi to czas, podczas którego można znaleźć nowych klientów, nawiązać kontakty biznesowe i rozwinąć swoją firmę. Aby jednak tak się stało, trzeba odpowiednio się zaprezentować.

  1. Ścianka targowa – jak odpowiednio zaprezentować swoją firmę na targach i eventach?
  2. Ścianki reklamowe – jakie są rodzaje ścianek wystawienniczych?
  3. Na co zwrócić uwagę, wybierając ścianki wystawiennicze?

W jaki sposób najlepiej ukazać się na targach? Spróbujmy dowiedzieć się więcej o najważniejszym elemencie każdego stanowiska – ściance wystawienniczej.

 

Ścianka targowa – jak odpowiednio zaprezentować swoją firmę na targach i eventach?

Odpowiednie ukazanie swojej marki na eventach może być kluczowe dla osiągnięcia sukcesu na rynku. Nie bez powodu tak wiele firm regularnie jeździ na targi czy wydarzenia branżowe i aktywnie bierze w nich udział. Jednak nie wystarczy po prostu przyjechać – trzeba się także odpowiednio zaprezentować. Niezbędnym elementem wszystkich targów, wydarzeń, wystaw czy eventów jest dobra ścianka wystawiennicza. To właśnie dzięki niej firmy mogą przyciągnąć uwagę widzów, zainteresować i w rezultacie znaleźć nowych, zainteresowanych ofertą klientów. Co więcej, odpowiednio przygotowana wystawa to także świadectwo profesjonalizmu i nowoczesności. Dobra ścianka wystawiennicza to klucz do sukcesu na wszelkiego rodzaju targach – przyjrzyjmy się, jakie są dostępne rodzaje tego produktu.

Ścianki reklamowe – jakie są rodzaje ścianek wystawienniczych?

Ścianki wystawiennicze dzielą się na wiele różnych rodzajów. Pierwszy, podstawowy podział jest ze względu na kształt. Można zatem wyróżnić ścianki proste, ścianki skośne, ścianki okrągłe oraz ścianki zakrzywione. Te ostatnie mogą być zakrzywione zarówno w pionie, jak i w poziomie. Na rynku dostępne są także inne rozwiązania. Wśród nich dużą popularnością cieszą się chociażby ścianki modułowe oraz ścianki dwustronne. Warto zauważyć, że aby móc szczycić się wyjątkową instalacją, konieczne jest wyposażenie swojego stanowiska w dodatkowe elementy. Kluczowe jest na przykład odpowiednie oświetlenie. Dzięki niemu można jeszcze lepiej zwrócić uwagę przechodniów, wyeksponować określone części wystawy, stworzyć nastrój i atmosferę. Bardzo ważne są także interaktywne, nowoczesne rozwiązania: niektórzy stosują ekrany, na których wyświetlane są grafiki czy krótkie filmy.

Na co zwrócić uwagę, wybierając ścianki wystawiennicze?

Wybierając ściankę reklamową, trzeba pamiętać, że będzie ona regularnie przewożona w różne miejsca. Z tego powodu musi zapewniać maksymalny komfort w użytku. Ważna jest zatem na przykład waga wybranego produktu. Najczęściej wybierana jest aluminiowa konstrukcja ścianki, ponieważ jest ona lekka, a jednocześnie dosyć wytrzymała. To jednak nie wszystko. Istotna jest także możliwość złożenia ścianki bez użycia narzędzi. Dzięki temu można z łatwością postawić, a potem poskładać swoją instalację. To duże ułatwienie. Ważna jest także odpowiednia torba transportowa. Niewiele osób o niej myśli podczas zakupu ścianki, a jednak – to właśnie dzięki odpowiedniej torbie może być ona przenoszona oraz transportowana. Z tego powodu, że ścianki wystawiennicze muszą być na pierwszym miejscu mobilne, należy zatem zadbać o odpowiednie produkty do transportu. Oczywiście istotna jest także kwestia estetyki i możliwości, jakie daje konkretna ścianka w tym zakresie. Ciekawą opcją jest ściana z aluminium anodowanego, ustawiana pod dowolnym kątem, z reklamą z dwóch stron.

Autor: Redakcja partnera